Клиника: 0876 738 848 Магазин: 0700 11 492 Клиника: от понеделник до петък: 09:00 - 18:30
събота: 09:00 - 15:00
Онлайн магазин: от понеделник до петък: 09:00 - 16:30
Списък с любими 0
Назад до Препарати против кърлежи и бълхи за кучета

Хапчета и таблетки срещу паразити за кучета

Лекарствата под формата на таблетка за предотвратяване на ухапване от кърлежи са отровни за паразитите, но са безвредни за бозайниците. Те се абсорбират в кръвта на кучето и след това в тъканните течности точно под кожата им, от където се прехвърлят към всякакви ухапващи кърлежи, които след това умират.

Таблетките в голяма степен предотвратяват бъдещи зарази. Те също така са по-чисти: „Няма усещане за омазняване на козината или опасност при докосване."

Широк кръг от експерти са съгласни, че трябва да се придържате към по-нови класове лекарства, тъй като кърлежите могат да станат устойчиви на определени препарати с течение на времето.

Тъй като пероралните лечения или таблетките срещу външни и вътрешни паразити са лекарства с рецепта, намирането на най-доброто за вашето куче винаги трябва да започва с разговор с вашия ветеринарен лекар за начина на живот и медицинската история на вашето куче.

Филтри
11 Продукта
По уместност
По уместностНай-новиНай-продаваниАзбучно A → ЯАзбучно Я → АЦена 0 → 9Цена 9 → 0
Подреди по:
На страница по:

Отзиви

Виж всички
ДД Димитър Димитров
Бързо и коректно!
DrAntonov.bg Admin | Ралица

Искрено се радваме, че сте останали доволни от нашите услуги! Вашата обратна връзка е от изключително значение за нас. Поздрави от целия екип!

NexGard Куче 10-25 кг- 3 табл.
Закупен